Супровід програм для автоматизації
Оперативне оновлення. Щомісячне оновлення типових конфігурацій здійснюється максимально оперативно після виходу релізу.
Гаряча лінія. Наша лінія підтримки від лінії консультації інших фірм. Подзвонивши нам, Ви отримаєте не стандартні інструкції, а реальне вирішення будь-якої проблеми з урахуванням особливостей ведення обліку у вашій організації. Ми не обмежуємо консультації 15 хвилинами на 1 питання, як це роблять інші, а повністю вирішуємо завдання.
Консультанти та методисти відділу супроводу. Досвід і знання бухгалтерського та податкового обліку забезпечують якісне вирішення ваших проблем. Фахівці надають рекомендації, грунтуючись на своєму досвіді та знанні нюансів бухгалтерського обліку.
Швидке реагування. Роботи по супроводу програм для автоматизації проводяться переважно віддалено. Наші консультанти віддалено підключаються до вашого робочого місця, за рахунок цього швидше пропонують вирішення питання, не виїжджаючи до вас в офіс.
Історія та статистика звернень. Ви і фахівець підтримки бачить всю історію Ваших звернень, Вам не потрібно пояснювати хто Ви, з якої компанії, коли останній раз зверталися і з ким розмовляли. Жодне Ваше звернення не втрачається. Супровід здійснюється за системою заявок: менеджер отримує заявку, вводить в систему управління взаєминами з клієнтами і розподіляє по фахівцям. Такий спосіб організації забезпечує суворий контроль за виконанням заявок та дотриманням термінів.
==
Вартість супроводу продуктів для автоматизації та обліку кваліфікованими працівниками
компанії АКНАВІ становить: 400 грн. /30 хв. або 800 грн. /годину
За умови надання послуг в об'ємі 20-ть та більше годин і оплати рахунку за звітний місяць до 10-го числа наступного за ним, датою оплати рахунку нараховується бонус у розмірі 10% від суми оплати. Даний бонус може використовуватися виключно для оплати майбутніх рахунків.
Тарифікація півгодинна
Абонентська плата відсутня
Нескладні консультації по телефону, що не потребують віддаленого підключення для партнерів котрі регулярно користуються послугами підтримки залишаються безкоштовними
Впроваджувальні проекти оцінюються індивідуально
Підтримка програмних продуктів для автоматизації бізнесу здійснюється тільки при наявності діючого договору ІТС
Шаблон договору на обслуговування
Гаряча лінія. Наша лінія підтримки від лінії консультації інших фірм. Подзвонивши нам, Ви отримаєте не стандартні інструкції, а реальне вирішення будь-якої проблеми з урахуванням особливостей ведення обліку у вашій організації. Ми не обмежуємо консультації 15 хвилинами на 1 питання, як це роблять інші, а повністю вирішуємо завдання.
Консультанти та методисти відділу супроводу. Досвід і знання бухгалтерського та податкового обліку забезпечують якісне вирішення ваших проблем. Фахівці надають рекомендації, грунтуючись на своєму досвіді та знанні нюансів бухгалтерського обліку.
Швидке реагування. Роботи по супроводу програм для автоматизації проводяться переважно віддалено. Наші консультанти віддалено підключаються до вашого робочого місця, за рахунок цього швидше пропонують вирішення питання, не виїжджаючи до вас в офіс.
Історія та статистика звернень. Ви і фахівець підтримки бачить всю історію Ваших звернень, Вам не потрібно пояснювати хто Ви, з якої компанії, коли останній раз зверталися і з ким розмовляли. Жодне Ваше звернення не втрачається. Супровід здійснюється за системою заявок: менеджер отримує заявку, вводить в систему управління взаєминами з клієнтами і розподіляє по фахівцям. Такий спосіб організації забезпечує суворий контроль за виконанням заявок та дотриманням термінів.
==
Вартість супроводу продуктів для автоматизації та обліку кваліфікованими працівниками
компанії АКНАВІ становить: 400 грн. /30 хв. або 800 грн. /годину
За умови надання послуг в об'ємі 20-ть та більше годин і оплати рахунку за звітний місяць до 10-го числа наступного за ним, датою оплати рахунку нараховується бонус у розмірі 10% від суми оплати. Даний бонус може використовуватися виключно для оплати майбутніх рахунків.
Тарифікація півгодинна
Абонентська плата відсутня
Нескладні консультації по телефону, що не потребують віддаленого підключення для партнерів котрі регулярно користуються послугами підтримки залишаються безкоштовними
Впроваджувальні проекти оцінюються індивідуально
Підтримка програмних продуктів для автоматизації бізнесу здійснюється тільки при наявності діючого договору ІТС
Шаблон договору на обслуговування