+38 (044) 499-88-58
+38 (095) 917-83-97

Про випуск редакції 2.0 конфігурації "Бухгалтерія для України" версії ПРОФ

01.11.2016
Сповіщаємо користувачів і партнерів про випуск фінальної версії ПРОФ редакції 2.0 конфігурації "Бухгалтерія для України", розробленої на платформі "Підприємство 8.3" з використанням керованих форм (інтерфейсі "Таксі"). Розробка конфігурації виконана компанією "АБІ Україна" (м.Київ) на замовлення ДП "Еврософтпром". Всі права на розповсюдження конфігурації належать ДП "Еврософтпром".

Підприємство 8

Типова конфігурація

Бухгалтерія для України, редакція 2.0

Версія 2.0.1

Нове у версії

  • Основним напрямком розвитку в новій редакції конфігурації "Бухгалтерія для України", ред. 2.0 є використання нових можливостей версії 8.3 платформи:
    • Підтримка тонкого і веб-клієнта,
    • Перенесення основної "обчислювальної" навантаження на сервер і економне використання ресурсів клієнта.
  • Редакція 2.0 конфігурації "Бухгалтерія для України" підтримує в тому числі роботу через Інтернет в моделі сервісу, що має на увазі запуск програми не на комп'ютері користувача, а через веб-браузер з сайту, що надає такий сервіс.
  • Перехід з попередніх версій
    • Перехід на нову версію редакції 2.0 здійснюється оновленням інформаційної бази редакції 1.2 "Бухгалтерія для України". Оновлення виконується в режимі конфігуратора з версії не нижче 1.2.37.1.
    • Нумерація документів
      • Спосіб нумерації документів у редакції 2.0 конфігурації "Бухгалтерія для України" змінився в порівнянні з редакцією 1.2. Для правильної нумерації документів необхідно змінити номер першого створюваного документа кожного виду так, що б він продовжував нумерацію зі старої версії. При цьому номери документів, перенесених з редакції 1.2 конфігурації "Бухгалтерія для України", в друкованих формах будуть відображатися правильно.
    • Архів регламентованої звітності
      • Є можливість відкрити для перегляду, друку або вивантаження в XML архівні регламентовані звітів (створені і збережені в редакції 1.2). Щоб скористатися цією можливістю необхідно увійти в режим Підприємства використовуючи Товстий клієнт (кероване додаток).
    • Функціональні опції
      • Настройками параметрів обліку передбачено ряд функціональних опцій. Відключення функціональної опції призводить до виключення з інтерфейсу конфігурації документів (закладок і реквізитів документів), звітів, довідників, пов'язаних з опцією. Відключення функціональної опції не призводить до видалення об'єктів конфігурації: при подальшому включенні функціональної опції документи, довідники та звіти повертаються в інтерфейс.
    • Версіонування об'єктів
      • Підсистема "Версіонування об'єктів" призначена для обліку історії змін об'єктів (хто, коли і що змінив). Також вона дозволяє отримувати звіти за версіями або по конкретній версії об'єкта.
    • Банківські документи
      • При переході на нову версію редакції 2.0 документи "Платіжне доручення вхідне" перетворені в документи "Надходження на банківський рахунок". Раніше сформовані документи "Платіжний ордер на надходження грошових коштів" зберігаються для зворотної сумісності з попередніми версіями: їх можна переглянути, вони формують проводки, але новий документ створити не можна. Документи "Платіжне доручення вихідне" перетворені в документи "Списання з банківського рахунку". Раніше сформовані документи "Платіжний ордер на списання грошових коштів" зберігаються для зворотної сумісності з попередніми версіями: їх можна переглянути, вони формують проводки, але новий документ створити не можна.
    • Кадровий облік
      • Кадрові накази (прийом, переклад, звільнення) оформляються окремо по кожному співробітнику. При переході на редакцію 2.0 введені раніше кадрові накази були перетворені в нові документи по кожному співробітнику.
      • Спрощено введення інформації про планові внески соціального страхування в кадрових документах - замість вказівки повного набору необхідних внесків вказується тільки категорія застрахованої особи, що відповідає інструкції заповнення звітності по ЄСВ. При розрахунку зарплати повної набір внесків визначається по основній категорії співробітника і виду проведених нарахувань.
      • Реалізована можливість ведення спрощеного кадрового обліку. При такому обліку документи кадрові накази не використовується, інформація про місце роботи співробітника, плановому окладі і т.д. вводиться безпосередньо з картки співробітника. При веденні спрощеного обліку не підтримується зберігання історії введених змін. При необхідності в процесі роботи можливо буде перейти від ведення спрощеного кадрового обліку до ведення повного обліку.
    • Облік заробітної плати
      • У новій версії розширені можливості обліку часу. Існує можливість введення кількох виробничих календарів, а для кожної організації - можливість створення основного графіка роботи. У документі нарахування заробітної плати розрахунок часу (норма за місяць, відпрацьований час, календарні дні) розраховується автоматично за даними графіка і / або виробничого календаря.
      • Спрощена і прискорена робота з документом "Нарахування заробітної плати". Документ автоматично розраховується при початковому заповненні за плановими даними. Розрахунок або перерахунок документа тепер можливий без необхідності його запису (або скасування проведення) в інформаційній базі.
      • При веденні спрощеного кадрового обліку можливе ведення спрощеного режиму обліку нарахувань в документі "Нарахування заробітної плати". При такому режимі інформація про нарахування співробітника вводиться в документі одним рядком (і без необхідності вказівки додаткових реквізитів). Обмеженням режиму є можливість використання тільки окладу по днях, індексації та нарахувань фіксованою сумою, відсутність перехідних нарахувань. Перехід до ведення повного обліку можливий в будь-який момент без необхідності конвертації даних.

Возврат к списку